onsdag 21. desember 2011

Snart innflyttningsklart

Da jeg kom til Kenya i november var det bare grunnmuren på de første OGSY-boligene som sto ferdig:


På grunn av mye regn i november ble det forsinkelser i byggeprosessen. Men selv om jeg ikke fikk se de første OGSY-jentene flytte inn før jeg reiste hjemover, var det likevel stort å se at boligene snart er innflyttningsklare. Dette bildet ble tatt onsdag 14.desember:


Her står Oliver og Millicent sammen med barna og ser hvordan det blir i deres nye hjem:


Nå venter jeg spent på mail fra James med bilde av de ferdige boligene.

Jeg vil også informere om at Langpasning til Afrika på fredag overførte 80 000 kroner til bygging av flere boliger. I løpet av januar/februar vil enda flere OGSY-jenter kunne flytte fra slummen. Bilder vil bli lagt ut på bloggen etterhvert som husene reiser seg, så følg med!

Marianne Haugvik Hanssen - leder Langpasning til Afrika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar