søndag 2. januar 2011

Reiseklar!

Nå er straks dagen her som jeg har gledet meg til i et halvt års tid.. I morgen er vi åtte spente sjeler som setter oss på morgenflyet fra Alta, og ett døgn senere er vi på plass i Nairobi, Kenya. Endelig skal vi få bli kjent med flere folk i OGSY, og vi vil få se hvordan virkeligheten deres er. Jeg og Marianne har vært i Kenya før og vet noenlunde hva som venter oss, mens resten av gjengen nok er veldig spente på hvordan dette kommer til å bli.

Med oss ned har vi om lag 200 kg med klær, sko, leker, sportstape osv som er donert av et velvillig næringsliv i Alta -TUSEN TAKK! Vi setter utrolig stor pris på den enorme giverviljen vi har blitt møtt med rundt om i Alta. Og dere skal vite at bidragene deres blir tatt i mot med enorm takknemlighet blant OGSY-medlemmene.

Vi har lagt opp til et spennende og variert program i løpet av de to ukene vi skal være i Nairobi. Vi kommer til å bli godt kjent med OGSY-familiene, vi får sett hvordan hverdagen deres er, vi skal besøke prosjektene som vi har vært med på å finansiere, vi skal overrekke julegavene fra julegaveaksjonen vår, trene med OGSY og mye mer.. Når jeg leser gjennom programmet blir jeg nesten lei meg, fordi jeg innser at de to ukene kommer til å fly avgårde i rekordfart.

Vi skal prøve å komme med noen oppdateringer her underveis. Hvis ikke, skal vi selvsagt skrive om turen når vi kommer hjem.

Irene Pettersen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar